  • 1. Data: 2002-01-24 06:35:32
    Temat: Odliczenie okna
    Od: "Krzysiek" <r...@g...pl>

    Czesc!
    Jezeli wstawilem okno za 1000 zl i dostalem refundacje ze spoldzielni
    mieszk. 500 zl na to okno to czy moge odliczyc to na remont i modernizacje
    lokalu mieszk.
    Wiem ze calej kwoty nie mozna ale moze to 500?

    --
    Pozdrawiam Krzysiek

  • 2. Data: 2002-01-24 07:20:48
    Temat: Re: Odliczenie okna
    Od: "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl>

    Krzysiek napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
    >Pozdrawiam Krzysiek
    >
    >Możesz odliczyć 500 zł.Oczywiście jeśli masz fakture vat na zakupione okno
    Jolka

  • 3. Data: 2002-01-24 08:59:41
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pikorska Wiola" <p...@n...polexpo.com.pl> napisał w
    wiadomości news:a2octa$avc$1@news.tpi.pl...

    okno

    Ojciec jakiś czas temu (2-3 lata) odliczył sobie całość - w 2001 roku US
    najpierw skontrolował spółdzielnię mieszk., a potem wszystkich
    spółdzielców - domiar podatku + odsetki. Więc z całą pewnością lepiej
    odliczyć 500 zł.

    Adam Świgulski
    015948