  • 1. Data: 2011-11-09 19:40:46
    Temat: Odliczenie podatku - materiały wykończeniowe
    Od: "smint" <s...@g...pl>

    Witam,

    Odebrałem ostatnio mieszkanie i zakupuję do niego materiały wykończeniowe.
    Czy jest sens zbierać faktury ? Czy jest możliwość jakiegoś odliczenia od
    podatku za takie materiały jak; wanna, kafle itp.?

    Pzdr.
    Marcin

  • 2. Data: 2011-11-09 21:25:06
    Temat: Re: Odliczenie podatku - materiały wykończeniowe
    Od: "s.onet.pl" <s...@o...pl>

    W dniu 2011-11-09 20:40, smint pisze:

    > Odebrałem ostatnio mieszkanie i zakupuję do niego materiały wykończeniowe.
    > Czy jest sens zbierać faktury ? Czy jest możliwość jakiegoś odliczenia od
    > podatku za takie materiały jak; wanna, kafle itp.?

    Tak.
    Poczytaj to, potem poszukaj poważniejszych lub mniej poważnych opracowań:

    http://www.podatki.biz/zwrot/

    --
    spp