  • 1. Data: 2004-03-29 19:53:19
    Temat: Czy koszty dojazdów na uczelnie (bilet miesieczny) mozna odliczyc od podatku (PIT/O)?
    Od: "Jacek Skaźnik" <j...@p...net>

    Witajcie,

    Wiem ze mozna odliczyc oplaty za same studia, ale czy pod ten sam paragraf
    podchodza rowniez oplaty za dojazd na uczelnie?

    Pozdrawiam,
    Jacek Skaznik

  • 2. Data: 2004-03-29 20:12:27
    Od: "interpio" <i...@f...polbox.pl>

    Użytkownik Jacek Skaźnik <j...@p...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:c49uvr$18e$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Wiem ze mozna odliczyc oplaty za same studia, ale czy pod ten sam paragraf
    > podchodza rowniez oplaty za dojazd na uczelnie?

    Nie
    Odliczenia na dojazdy przysługiwałyby, gdyby Pana dzieci ;-) dojeżdzały w
    2003 do szkół
    podstawowych, ponadpodstawowych...
    Pozdrawiam
    Piotr "Łotr"