  • 1. Data: 2002-02-28 18:14:49
    Temat: Przesuniecie wyplaty pensji a koszty uzyskania przychodu
    Od: "groc" <g...@k...net.pl>

    w mojej firmie w czerwcu przesunięto wypłatę pensji z 28 każdego miesiąca na
    2 każdego miesiąca. W związku z tym w 2001r. dostałem tak jakby 11 pensji bo
    12 (za grudzień) była wypłacona już w styczniu 2002r.
    I teraz pytanie czy koszty uzyskania przychodu za 2001 mam wpisać do PIT 37
    za 11 czy za 12 miesięcy?
    Pozdrawiam i czekam na jakieś info
    G.

  • 2. Data: 2002-02-28 18:25:22
    Od: a...@p...pl (Agnieszka Matysiak)

    oczywiscie, ze za 12 m-cy

  • 3. Data: 2002-02-28 18:31:50
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik groc <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a5ls2h$pes$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > 12 (za grudzień) była wypłacona już w styczniu 2002r.
    > I teraz pytanie czy koszty uzyskania przychodu za 2001 mam wpisać do PIT
    ------------
    Za 12 miesięcy

    Orka

  • 4. Data: 2002-02-28 19:41:42
    Od: b...@i...pl (biurach)

    przeczytałem, Orka,
    <BR> nowy być może stary temat. Prowadziłem
    działalność od 94-96 r, oVATowany. Zamknąłem z VAT Z. Przez następne 2
    lata tylko sc (VATowa). Od 2000 ponownie uruchamiam tę samą
    działalność (4-6): 1.Czy muszę ponownie zgłosić się do VAT ? 2. Czy
    mam wybrać VAT 6 ? 3.Czy też jestem "dożywotni VATman ? 4. Będą dalsze
    informacje i pytania !Thursday, February 28, 2002, 7:31:50 PM, you

    --
    Pozdrawiam,
    biurach mailto:b...@i...pl