  • 1. Data: 2007-10-22 11:38:47
    Temat: Odradzam oszustów z mbanku - bezpodstawna blokada
    Od: "R" <r...@o...pl>

    Na moim rachunku pojawiła się egzekucja. Prowadzę DG i cóż, nie novum.
    Przyzwyczaiłem się, że komornik lub inne instytucje mogą to zrobić nie ponosząc
    żadnych konsekwencji a prostować (pozew przeciwegzekucyjny) trzeba samemu. Ale
    to co zrobili to już jest żałosne. Nazwać grandą lub skandalem to mało.

    Zablokowane zostały wszystkie rachunki OSOBNO, każdy na kwotę zajęcia
    komorniczego. Tym samym zostały zablokowane środki o wyższe od zajęcia
    komorniczego. A konsultantka, jak to wyraziła, nie odblokuje kwoty ponad zajęcie
    komornicze "bo czegoś takiego nie robią". Jedyne co zaproponowała to spłatę
    zajęcia, to wtedy łaskawie odblokują inne rachunki.

    Żeż murwa kać, przyszłoroczne podatki też mam wpłacać w ciemno? Nikt mnie o
    zajęciu nie powiadomił - od banku tydzień wyciągałem informację o podmiocie,
    który zrobił egzekucję, online tego nie ma, a owy komornik w ciągu ostatnich
    kilku tygodni nie poinformował o podstawie zajęcia.

    Jestem małym przedsiębiorcą - a przy tym dg łączę z inną ważniejszą dla mnie
    aktywnością - i już szczerze powiedziawszy przywykłem do faktu, że instytucje
    państwowe funkcjonują żałośnie, m.in. popełniając błędy, które prostować trzeba
    samemu. Ale, żeby bank był tak nieuczciwy to coś z czym do tej pory się nie
    spotkałem.

    Stracili klienta. Wam też odradzam, jak widać nikt nie zna dnia ani godziny.

  • 2. Data: 2007-10-22 13:03:42
    Od: "R" <r...@o...pl>

    Teraz już wiem z jakim bankiem miałem do czynienia:

    1. chciałem przesłać zgłoszenie on-line, żeby zostało szybciej rozpatrzone. I
    co? I nic, formularz nie działa:
    https://form.mbank.com.pl/email.pl
    Po wypełnieniu i naciśnięciu Wyślij nie dzieje się nic - strona się
    przeładowuje, nie ma komunikatu błędu ani poprawnej wysyłki.

    2. Właśnie postanowiłem skorzystać z czatu z konsultantem. O dziwo ktoś się
    zgłosił (poprzednim razem nikt się nie zgłaszał). Pierwsze wrażenie - nie każda
    firma obracająca milionami musi mieć poprawnie zaimplementowane polskie litery.
    mBank doszedł do wniosku, ze krzaczki mogą być równie gustowne. Zgłosiłem
    problem i czekam na odpowiedź. Czekałem chwilę na odpowiedź, najwyżej z minutę
    aż... przekierowało mnie na stronę główną. No przecież nie każda firma musi mieć
    sprawny czat albo konsultantów na tyle skorych do rozmowy by się nie rozłączali.

    3. Najlepsze: Wpisałem na forum stwierdzenie, że ten bank to jakiś "dom
    wariatów". I co? Słowo "wariat" jest moderowane. Tak, to DOM WARIATÓW. :))

  • 3. Data: 2007-10-22 20:48:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 22 Oct 2007, R wrote:

    > Zablokowane zostały wszystkie rachunki OSOBNO, każdy na kwotę zajęcia
    > komorniczego. Tym samym zostały zablokowane środki o wyższe od zajęcia
    > komorniczego.

    Hm... Nie bić. Tak się zastanawiam, czy komornik ma prawo założyć
    KILKA blokad, właśnie na każdy rachunek? Tak jakby blokował w kilku
    bankach.
    Możesz podesłać na .prawo? (jeszcze nie zaglądałem, jak już jest
    to nie bić!).

    pzdr, Gotfryd