  • 1. Data: 2003-07-15 16:58:07
    Temat: Odszkodowanie jako dochód???
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam,
    Otrzymałem odszkodowanie z PP za niedoręczoną przesyłkę poleconą. Czy
    powinienem wykazać to jako dochód? Jednoosobowa DG.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-07-18 09:13:46
    Temat: Re: Odszkodowanie jako dochód???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 15 Jul 2003, BaLab wrote:

    >+ Witam,
    >+ Otrzymałem odszkodowanie z PP za niedoręczoną przesyłkę poleconą. Czy
    >+ powinienem wykazać to jako dochód? Jednoosobowa DG.

    Znaczy: widać nie ma pomysłu czy to art. 21.1.3, a jeśli to
    czy 21.1.3e lub 21.1.3f - czy też art. 14.2.12 ?
    W twoim przypadku chyba "szkody materialnej" nie było, ale jak
    potraktować odszkodowanie za usługę... jako "f" ("odszkodowanie
    z ugody lub umowy") ?
    Ktoś z komentuje ?

    pozdrowienia, Gotfryd