  • 1. Data: 2005-03-03 07:26:45
    Temat: Oswiadczenie do US dot. osoby odpowiedzialnej za obliczenie podatku
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    Witam,

    co powinno zawierac takie oswiadczenie do US? Cos w rodzaju: oswiadczam, ze
    za obliczenie podatku w firmie xxx odpowiedzialny jest <dane osobowe z
    dowodu os.> Tak? Ale to jest oswiadczenie na potrzeby podatku CIT, czy w tym
    oswiadczeniu zawrzec tez odpowiedzialnosc za VAT?

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 2. Data: 2005-03-03 07:44:26
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Plissken" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tym
    > oswiadczeniu zawrzec tez odpowiedzialnosc za VAT?

    Skarbówka wymaga takiego oświadczenia, czy to Twoja własna inicjatywa?

  • 3. Data: 2005-03-03 07:53:41
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/3/2005 8:44 AM, Użytkownik Cavallino napisał:
    > Użytkownik "Plissken" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ze

    > tym

    > Skarbówka wymaga takiego oświadczenia, czy to Twoja własna inicjatywa?

    Art. 31 ordynacji podatkowej

    --
    gefragt

  • 4. Data: 2005-03-03 08:09:19
    Od: "Plissken" <p...@w...pl>

    > Skarbówka wymaga takiego oświadczenia, czy to Twoja własna inicjatywa?

    No wlasnie mnie pani z US od podatku dochodowego zgasila, przy okazji
    drobnego bledu w PIT 4, ze nie ma osoby zgloszonej, odpowiedzialnej za jego
    obliczenie. Dodam, ze jest to osoba prawna, sp. z o.o.

    pozdrawiam,

    Plissken

  • 5. Data: 2005-03-03 08:47:32
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

> [...]
    jego
    > obliczenie. Dodam, ze jest to osoba prawna, sp. z o.o.

    Dziwne, bo mnie od 3 lat nikt nie gasi, a nie przypominam sobie żebym coś
    takiego podpisywał.
    No chyba że księgowa sama sobie podpisała.

  • 6. Data: 2005-03-03 08:55:28
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 3/3/2005 9:47 AM, Użytkownik Cavallino napisał:

> [...]
    > takiego podpisywał.
    > No chyba że księgowa sama sobie podpisała.

    Proponuję zapoznać się z art. 31 ordynacji podatkowej

    --
    gefragt