  • 1. Data: 2004-07-14 14:56:58
    Temat: PCC, NIP
    Od: m...@p...gliwice.pl

    Witajcie. Mam problem.
    Kupilem samochod i mam oplacic podatek od czynnosci cywilnoprawnych. W
    formularzu PCC-1 trzeba wpisac NIP, ale ja nie mam (jeszcze) NIPu... Na
    oplacenie podatku mam 2 tygodnie (tzn. jeszcze 10 dni), a NIPu tak szybko raczej
    nie dostane. Co robic?

    Pozdrawiam,
    MK

  • 2. Data: 2004-07-15 08:36:23
    Temat: Re: PCC, NIP
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    m...@p...gliwice.pl pisze:

> [...]
    > formularzu PCC-1 trzeba wpisac NIP, ale ja nie mam (jeszcze) NIPu... Na
    > oplacenie podatku mam 2 tygodnie (tzn. jeszcze 10 dni), a NIPu tak szybko

    mysle, ze w takim wypadku trzeba zlozyc wraz z tym pcc druk nip-costam
    (o nadanie numeru)
    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-15 09:00:44
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > oplacenie podatku mam 2 tygodnie (tzn. jeszcze 10 dni), a NIPu tak szybko raczej

    Chyba masz wiekszy problem niz ci sie wydaje. Nie majac NIP'u wydaje
    sie, ze nie oplacales podatkow czyli praktycznie nie miales zadnych
    dochodow ... ;-)

    No i US z pewnoscia zapyta sie skad wziales pieniadze ....

  • 4. Data: 2004-07-15 20:48:43
    Od: m...@p...gliwice.pl

> [...]
    > dochodow ... ;-)
    >
    > No i US z pewnoscia zapyta sie skad wziales pieniadze ....

    Jak sie okazalo, problemu nie bylo wcale - zlozylem rownolegle podanie o nadanie
    NIP i jest OK.
    A US moze mi nadmuchac, bo dostawalem stypendium, ktore nie podlega
    opodatkowaniu (i nie musze sie z niego rozliczac).

    Pozdrawiam,
    MK

  • 5. Data: 2004-07-16 09:39:35
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    m...@p...gliwice.pl pisze:

> [...]
    > A US moze mi nadmuchac, bo dostawalem stypendium, ktore nie podlega
    > opodatkowaniu (i nie musze sie z niego rozliczac).

    Ale koledzy maja racje....

    US ma czas zapytac Cie o pieniadze ..
    Ma 5 lat czasu ... a odsetki od naleznoscipdatkowej choc stosunkowo
    niewielkie jednak sa znaczace..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-07-18 16:22:34
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 16 Jul 2004 11:39:35 +0200, Boguslaw Szostak
    <a...@a...edu.pl> wrote:

    >US ma czas zapytac Cie o pieniadze ..
    A moze ma pieniadze z nierzadu ;) A te dochody, jak juz tu
    wielokrotnie pisano, nie moga byc opodatkowane :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 7. Data: 2004-08-03 17:54:08
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "WAM" <n...@n...nopl.pl> wrote in message
    > A moze ma pieniadze z nierzadu ;) A te dochody, jak juz tu
    > wielokrotnie pisano, nie moga byc opodatkowane :)

    A umiesz to udowodnic?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856