  • 1. Data: 2004-07-14 07:59:42
    Temat: faktura VAT marża
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    Witam

    Jak powinna wygladac Faktura VAT marza ?.
    Jakie kolumny powinna zawierac ?
    prosze o pomoc

  • 2. Data: 2004-07-14 09:43:45
    Temat: Re: faktura VAT marża
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Tommy pisze:

    > Witam
    >
    > Jak powinna wygladac Faktura VAT marza ?.
    > Jakie kolumny powinna zawierac ?
    > prosze o pomoc

    A co to takiego jest ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-07-14 14:56:06
    Od: "Aga" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tommy"
    > Jak powinna wygladac Faktura VAT marza ?.
    > Jakie kolumny powinna zawierac ?

    Witam,
    F-ra VAT Marża zawiera kolumby:
    nazwa towaru, ilość, j.m., cena brutto, wartość brutto
    I już, pod spodem do zapłaty, żadnego posumowywania, ani rozbicia na
    stawki.
    Zrobiłam sobie taki prosty wzór, bo gotowe formularze nie są jeszcze
    dostrępne.Chcesz?

    Pozdrawiam, Aga

  • 4. Data: 2004-07-14 19:55:24
    Od: "Tommy" <b...@y...com>

    "Aga" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > stawki.
    > Zrobiłam sobie taki prosty wzór, bo gotowe formularze nie są jeszcze

    Czesc
    mozesz podeslac na priv. Ja znalazlem program Faktura VAT 2004 na internecie
    na stronie www.rafsoft.net
    i tam jest mozliwosc drukowania takiej faktury.

    pozdrawiam
    Tommy