  • 1. Data: 2002-04-24 11:10:29
    Temat: PILNE!!! Kupilem nieruchomosc z ogloszenia - KŁOPOTY!!!!
    Od: "Antybiurokrata" <a...@i...pl>

    Moi Drodzy grupowicze.
    Kupilem nieruchomosc w listopadzie 2001. Warta byla ok 60000 zlotych
    natomiast w akcie notarialnym wpisalismy 25000 aby oplaty byly mniejsze. Do
    dzis niemialem zadnej wiadomosci z Urzedu Skarbowego ze cos jest nie tak.
    Wczoraj dowiedzialem sie ze sprzedawca mial duzo wierzycieli w liste ktorych
    wchodzili osoby fizyczne a takze wspomniany Urzad Skarbowy. Wiem takze ze
    wierzytelnosci wobec Urzedu Skarbowego wynikaja na podatawie odliczen ulgi
    budowlanej wlascie dotyczacej tej nabytej przezemnie nieruchomosci a takze z
    niezaplaonego przez zbywce VAT-u. Byl u mnie wierzyciel poprzedniego
    wlasciciela z wyrokiem sadowym i twierdzil ze on (wierzyciel) tu mnieszka.
    Co mam robic we wspomnianej sytuacji , czy grozi mi jakas odpowiedzialnosc?
    prosze o pomoc.

    Antybiurokrata

  • 2. Data: 2002-04-24 12:04:57
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > wlasciciela z wyrokiem sadowym i twierdzil ze on (wierzyciel) tu mnieszka.
    > Co mam robic we wspomnianej sytuacji , czy grozi mi jakas

    czy te wierzytelności (prywatne) były zabezpieczone hipoteką na w/w
    nieruchomości?

  • 3. Data: 2002-04-24 12:23:22
    Od: "Jolanta B" <j...@p...onet.pl>

    Witam
    podawanie zanizonej wartosci w akcie notarialnym nie przynosi skutku -
    poniewaz US moze zakwestionowac te cene i dokonac oszacowania wartosci
    samodzielnie. I wowczas i tak zaplacisz podatek od wartosci rynkowej
    nieruchomosci, a jezeli wartosc oszcowania rozni sie ponad 30% od wrtosci z
    aktu notarialnego - ty ponosisz koszty oszacowania.

    Czy sprawdzales wpisy w ksiedze wieczystej tej nieruchomości? Czy były tak
    zapisy na hipotece?

    pozdr
    Jola

  • 4. Data: 2002-04-24 15:14:12
    Od: "Antybiurokrata" <a...@i...pl>

    > Witam
    > podawanie zanizonej wartosci w akcie notarialnym nie przynosi skutku -
    > poniewaz US moze zakwestionowac te cene i dokonac oszacowania wartosci
    > samodzielnie.

    Minelo juz prawie pol roku i US nic niekwestionuje czy jest jakis termin po
    uplywie ktorego niebedzie on mogl juz nic kwestionowac?

    .

    > Czy sprawdzales wpisy w ksiedze wieczystej tej nieruchomości? Czy były tak
    > zapisy na hipotece?

    Niema zadnych zabezpieczen na hipotece , wpisy do ksiag wieczystych trwaja
    dlugo
    wiec poprzedni wlasciciel nadal tam figuruje , jest wzmianka o wniosku o
    wpis wlsanosci
    ale niewiem czy do czasu wpisu nic mi nie grozi???

    dzieki za podpowiedzi

    Antybiurokrata

  • 5. Data: 2002-04-24 15:15:31
    Od: "Antybiurokrata" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Matovy" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > odpowiedzialnosc?
    >
    > czy te wierzytelności (prywatne) były zabezpieczone hipoteką na w/w
    > nieruchomości?
    >
    > Nie , w zaden sposob niebyly zabezpieczone - hipoteka jest "czysta".

    Antybiurokrata

  • 6. Data: 2002-04-24 23:10:59
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl>

    > Antybiurokrata

    Do lez ubawil mnie ten eufemizm.

    AUran
    ________________________
    ___
    Adam UrantówkaICQ#:154444787; SMS: (Send an SMS message to my ICQ):
    +2783142154444787
    More ways to contact me: http://wwp.icq.com/154444787
    ________________________
    ___

  • 7. Data: 2002-04-25 06:48:45
    Od: "Robert Kilimnik" <R...@t...com.pl>

    > Minelo juz prawie pol roku i US nic niekwestionuje czy jest jakis termin
    po
    > uplywie ktorego niebedzie on mogl juz nic kwestionowac?

    Chyba po trzech latach możesz spać spokojnie, ale do tego czasu US może Cię
    sprawdzić.

    Moi rodzice musieli dopłacić różnicę pomiędzy ich zapłaconą ceną, a tą
    orzeczoną przez US.
    US odezwał się dopiero po dwóch latach.
    Robert

    Robert Kilimnik