  • 1. Data: 2002-02-13 09:30:07
    Temat: PILNE proste pytanie
    Od: "Małgorzatka" <m...@i...pl>

    Wlasnie dostalam dziwne wezwanie do ZUS i zaczelam sie zastanawiac czy moze
    ja mam cos z glowa czy to oni nie czuja sie zbyt dobrze :))
    Powiedzcie mi prosze - skladki na ubezpieczenie za miesiac styczen (jesli
    nie oplacam tylko za siebie) mam obowiazek zaplacic do 15-tego NASTEPNEGO
    miesiaca tak?
    Czyli te za styczen 2002 do 15 lutego 2002?
    Dzieki z gory za szybka odpowiedz,
    Malgorzatka

  • 2. Data: 2002-02-13 09:36:16
    Temat: Re: PILNE proste pytanie - DZIEKI juz znalazlam
    Od: "Małgorzatka" <m...@i...pl>

    Juz znalazlam na stronie ZUS.
    UFF ja mam dobrze z glowa :)))

  • 3. Data: 2002-02-13 09:39:18
    Temat: Re: PILNE proste pytanie
    Od: p...@p...onet.pl (Paragraf - KP)

> [...]
    > miesiaca tak?
    > Czyli te za styczen 2002 do 15 lutego 2002?
    Do 15 lutego
    Paragraf

    --

    Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]