  • 1. Data: 2004-04-20 12:12:06
    Temat: [PIT-36] Nadplata, gdzie info o nr konta bankowego do zwrotu podatku
    Od: "Hubert" <p...@p...edu.pl>

    Witam,
    gdzie wpisac numer konta bankowego aby US przelam mi nadplate podatku?

    Hubert Biczyk
    prezes(at)pjwstk.edu.pl
    GG:324023

  • 2. Data: 2004-04-20 12:19:59
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Hubert wrote:

    > Witam,
    > gdzie wpisac numer konta bankowego aby US przelam mi nadplate podatku?

    na NIP-1

  • 3. Data: 2004-04-20 12:29:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik jureq napisał:

    > na NIP-1

    Albo NIP-3.
    W końcu nie wiemy czy kolega nie jest czasem po prostu wspólnikiem w
    spółce osobowej ;-)
    Jednoosobowa DG to nie jest rzecz oczywista.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-04-20 13:13:12
    Od: "Hubert" <p...@p...edu.pl>

    > W końcu nie wiemy czy kolega nie jest czasem po prostu wspólnikiem w
    > spółce osobowej ;-)
    > Jednoosobowa DG to nie jest rzecz oczywista.

    Jednoosobowa tylko i wylacznie ! Zadnych umow dodatkowych.

    I co z tym NIP-1? Mam zlozyc uaktualnienie czy zgloszenie?

    Hubert

  • 5. Data: 2004-04-20 13:35:18
    Od: "Andrzej Ząbik" <a...@p...onet.pl>

    > I co z tym NIP-1? Mam zlozyc uaktualnienie czy zgloszenie?

    Uaktualnienie, zgłoszenie zrobiłeś jak rozpoczynałeś działalność
    gospodarczą,
    podawałeś tam też numer rachunku firmowego, i jeszcze jedno, to juz było
    na grupie i wszędzie wisi w US, jeżeli wyrobiłeś nowy dowód osobisty w 2003
    a jeszcze tego nie zgłosiłeś w US, nanieś nowy numer dowodu osobistego.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2004-04-20 13:45:37
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Andrzej Ząbik napisał:

> [...]
    > a jeszcze tego nie zgłosiłeś w US, nanieś nowy numer dowodu osobistego.

    A jak wyrobił sobie nowy dowod juz w 2004 roku to nie musi zgłaszać?
    Bo mam dziwne wrażenie że termin na zgłoszenie zmian jest 30 dni ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2004-04-20 13:51:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Hubert p...@p...edu.pl ...

    > Jednoosobowa tylko i wylacznie ! Zadnych umow dodatkowych.
    >
    > I co z tym NIP-1? Mam zlozyc uaktualnienie czy zgloszenie?

    aktualizacja NIP-1

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 8. Data: 2004-04-20 13:51:06
    Od: "Hubert" <p...@p...edu.pl>

    > Uaktualnienie, zgłoszenie zrobiłeś jak rozpoczynałeś działalność
    > gospodarczą,
    > podawałeś tam też numer rachunku firmowego

    z tego co pamietam nie wpisywalem numeru konta firmowego.
    Jeszcze jendo
    czy samo zlozenie NIP-1 wystarczy?
    czy gdzies musze wpisac w jakim celu to skladam?

    hubert

  • 9. Data: 2004-04-20 21:31:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Hubert p...@p...edu.pl ...

    > z tego co pamietam nie wpisywalem numeru konta firmowego.
    > Jeszcze jendo
    > czy samo zlozenie NIP-1 wystarczy?
    > czy gdzies musze wpisac w jakim celu to skladam?

    Jak składasz NIP-1 to podajesz po co składasz - zaznaczasz ze to
    aktualizacja. Pani nie obchodzi to ze robisz to dlatego ze chcesz dostać
    zwrot na konto. Ona wpisuje twój numer rachunku do systemu a dalej te
    sprawy ida swoim biegiem. I pamiętaj - jezeli podajesz tylko gospodarcze to
    tam trzeba, o ile dobrze pamietam, zaznaczyc kwadrat ze chcesz aby zwroty
    wpadały na konto, a najlepiej zawsze dopisac na PIT notke.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 10. Data: 2004-04-20 22:40:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Apr 2004, Hubert wrote:

> [...]
    >+ > podawałeś tam też numer rachunku firmowego
    >+
    >+ z tego co pamietam nie wpisywalem numeru konta firmowego.

    Mogłeś go jeszcze nie mieć. Ale powinieneś był złożyć później
    aktualizację z kontem :) A jeszcze później drugą aktualizację
    z numerami konta kompatybilnymi z IBAN :) (oczywiście o ile nie
    miałeś w którymś z "nowych" internetowych banków które miały
    wyłącznie "nowe" numery kont :)).

    >+ czy samo zlozenie NIP-1 wystarczy?

    Niedawno doradzali żeby w okolicy "kwoty do zwrotu" napisać
    nieurzędowy tekst ;) - spróbuj znaleźć.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)