  • 1. Data: 2003-02-11 12:27:26
    Temat: PIT-36 - dochody z zagranicy
    Od: "ksenic" <k...@i...pl>

    Witam,

    Osiagnalem w 2002 _tylko_ dochody z zagranicy - konkretnie Republka Czeska.
    Praca jest zdalna, nigdy nie tam bylem. Waluta rozliczen - USD. Przelewy na
    moje konto (Pekao sa), gdzie dostawalem od razu zlotowki pomniejszone o
    koszty bankow, przewalutowanie, i przeliczone z USD.
    Umowa to byla tzw. agreement - czyli taka umowa o dzielo w polsce.
    Jak to rozliczyc w PIT ?
    Czy wpisywac i gdzie (w ktora rubryke) kwote tak ktora dostalem na konto - w
    zlotych - juz po odliczeniu kosztow ?
    Czy moge od tego normalnie odliczac sobie wszytkie ulgi, ktore mi
    przysluguja ? np studia ?

    pozdrawiam,
    k.