  • 1. Data: 2003-04-30 15:51:27
    Temat: PIT 36 rubryka 140
    Od: "Sebastian Lulewicz" <s...@p...onet.pl>

    Jupiter (z Gazetą Wyborzcą) wpisał mi w tej rubryce 0. Czy tu nie powinno
    być 2790?
    Byłem zatrudniony przez większość roku na etacie, a działalność podjąłem pod
    koniec 2002. Nie osiągnłem dochodu z tytułu dg, tylko niewielką stratę.

    seba

  • 2. Data: 2003-04-30 15:52:47
    Temat: Re: PIT 36 rubryka 140
    Od: "Sebastian Lulewicz" <s...@p...onet.pl>

    Chodzi o Dochód zwolniony od podatku art 21 ust 1 pkt 63a

  • 3. Data: 2003-04-30 15:57:32
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > Chodzi o Dochód zwolniony od podatku art 21 ust 1 pkt 63a

    A dzialasz na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie
    specjalnego zezwolenia ???

    Latet

  • 4. Data: 2003-04-30 16:02:12
    Od: "Sebastian Lulewicz" <s...@p...onet.pl>

    "Latet" napisał :
    > A dzialasz na terenie specjalnej strefy ekonomicznej na podstawie
    > specjalnego zezwolenia ???

    Dzięki, już jarzę (: