  • 1. Data: 2003-04-30 15:38:18
    Temat: KM - podatek Belki oraz limit
    Od: "news.tpinet.pl" <m...@p...pl>

    Czy konczac w zeszlym roku okres oszczedzania w seirpniu i przedluzajac go
    do grudnia moge sobie raty za wrzesien-grudzien odliczyc ?
    Dodatkowo chcialbym sie upewnic - robilem tak dotychczas ale moze sie cos
    zmienilo - ze zmieniajac (podwyzszajac) rate w lutym moge sobie odpisac te
    podwyzszone raty ?
    Oraz sprawa ostatnia - czy bank mial prawo pobrac ( a zrobil to ) mi podatek
    "Belki" od oszczednosci w kasie mieszkaniowej - jest to jak by nie bylo
    zmiana warunkow oszczedzania ?

  • 2. Data: 2003-04-30 16:19:49
    Temat: Re: KM - podatek Belki oraz limit
    Od: "Karol" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "news.tpinet.pl" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Oraz sprawa ostatnia - czy bank mial prawo pobrac ( a zrobil to ) mi
    podatek
    > "Belki" od oszczednosci w kasie mieszkaniowej -

    Ktory bank (Kasa) tak zrobil ?

    Karol