  • 1. Data: 2008-04-06 17:39:06
    Temat: PIT-36 zwrot, PIT-38 doplata (mniejsza od zwrotu)
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    Witam. Jest taka sytuacja: z PIT-36 wychodzi, że powinienem otrzymać
    zwrot, natomiast z PIT-38 mam do zapłacenia kwotę mniejszą od tamtego
    zwrotu. Czy trzeba zapłacić całość podatku według PIT-38 i później
    czekać na zwrot z PIT-36, czy można sobie to skompensować (nic nie
    wpłacać i czekać na zwrot różnicy)? Trzeba jakoś dodatkowo o tym
    informować, czy US sam będzie wiedział co zrobić?

    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2008-04-08 13:40:08
    Temat: Re: PIT-36 zwrot, PIT-38 doplata (mniejsza od zwrotu)
    Od: "Koteczek31" <k...@g...com>

    Witaj!
    Właśnie dzis rozpoznawałam ten temacik. Piszesz pisemko przewodnie składajac
    PITY i prosisz o przeksiegowanie kwoty wynikajacej z obliczen.

    Jola