  • 1. Data: 2003-02-18 19:59:44
    Temat: PIT-4 w Excelu
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Czy ktoś z Was zna jakieś miejsce w sieci skąd możnaby ściągnąć
    darmowo Pit-4 w formacie Excela ?
    Albo może ktoś z Was robił coś takiego i mógłby się podzielić ?

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl
    NOWA PŁYTA - "Rainbow Of The Universe"

  • 2. Data: 2003-02-19 08:31:40
    Temat: Re: PIT-4 w Excelu
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał

    > Czy ktoś z Was zna jakieś miejsce w sieci skąd możnaby ściągnąć
    > darmowo Pit-4 w formacie Excela ?
    > Albo może ktoś z Was robił coś takiego i mógłby się podzielić ?

    Polecam zajrzeć tutaj: http://www.pity.pl/druki/index.htm

    Tomek

  • 3. Data: 2003-02-19 12:47:52
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > Polecam zajrzeć tutaj: http://www.pity.pl/druki/index.htm

    Ale tam Pit-4 nie jest w Excelu oraz jest płatny :-(

  • 4. Data: 2003-02-19 12:53:44
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "EMPI" <e...@p...onet.pl> wrote in message
    > Hej !

    > Ale tam Pit-4 nie jest w Excelu oraz jest płatny :-(

    No ale jaki problem zrobic sobie Pit w Excelu ?

    Mozna sobie wydrukowac bezplarnie pit -4 z www.mf.gov.pl
    i ustawic arkusz jak trzeba do nadrukowania...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-02-19 14:14:03
    Od: "Tomasz Niedbała" <t...@k...chip.pl>

    > Ale tam Pit-4 nie jest w Excelu oraz jest płatny :-(

    Fakt, że nie jest w Excelu, ale po co sobie życie utrudniać, jak jest
    gotowiec.

    Gdzie to jest napisane, że płatny ?
    Przed chwilą pobrałem, wypełniłem...

    Tomek

  • 6. Data: 2003-02-20 12:01:24
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    > Gdzie to jest napisane, że płatny ?

    tu: http://www.ips-infor.com.pl/opisy/pit4.htm#PIT-4(14)
    (MF)

    PIT-4(14)(MF) Deklaracja na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od
    łącznej kwoty wypłat dokonanych
    plik: PIT4_14.F_I wielkość: 81 116B czas utworzenia: 06-02-2003 21:01:48
    grupa: "01. US - Urząd skarbowy"
    podgrupa: "Podatek dochodowy - PIT\Deklaracje"
    Formularz posiada "plansze".
    Wymaga zakupu licencji na użytkowanie z programami Formularze IPS i Biuro
    Rachunkowe IPS

    > Przed chwilą pobrałem, wypełniłem...

    A wydrukowałeś ? I wszystkie pola są dobre ?, bo w wersji
    niezarejestrowanej niektóre pola zawierają napis przypominający
    o rejestracji ...

  • 7. Data: 2003-02-20 12:02:49
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > No ale jaki problem zrobic sobie Pit w Excelu ?

    Problem żaden, tylko trzeba się trochę narobić , a myślałem
    że może już ktoś to robił i by się podzielił :-)

    > Mozna sobie wydrukowac bezplarnie pit -4 z www.mf.gov.pl
    > i ustawic arkusz jak trzeba do nadrukowania...

    Muszę mieć w Excelu :-)

  • 8. Data: 2003-02-20 14:46:48
    Od: "Marcin Konopka" <m...@i...com.pl>

    Użytkownik "EMPI" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > (...)

    > A wydrukowałeś ? I wszystkie pola są dobre ?, bo w wersji
    > niezarejestrowanej niektóre pola zawierają napis przypominający
    > o rejestracji ...

    Formularz można wypełnić i wydrukować bezpłatnie przy pomocy programu DRUKI
    IPS (www.pity.pl/druki)

    Aby używać moduł z programem Formularze IPS lub Biuro Rachunkowe IPS trzeba
    zakupić licencje.

    M.K.