  • 1. Data: 2005-01-11 15:44:21
    Temat: PIT-53 przychod z zagranicy - po jakim kursie rozliczyc Euro ?
    Od: Peptulis Amargolis <a...@o...pl>

    Witam,

    moja zona wykonanala zlecenie na umowe o dzielo - pisemne tlumaczenie
    - dla firmy niemieckiej. Potrzebuje sie teraz rozliczyc z podatku.

    Z tego co wiem, to na PIT-53. Kwota z umowy wyrazona zostala w Euro i
    Euro zostalo przelane na rachunek bankowy (takze w Euro). Wg jakiego
    kursu i z jakiego dnia ma wyliczyc wartosc przychodu, od ktorego
    bedzie naliczony podatek?

    Czy nadal koszt uzyskania przychodu za pisemne tluczenia to 50%

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc

    Grzesiek

    ps. prosilbym takze na email g.mielcarek malpa interia.pl

  • 2. Data: 2005-01-12 00:21:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Jan 2005, Peptulis Amargolis wrote:
    [...]
    >+ Czy nadal koszt uzyskania przychodu za pisemne tluczenia to 50%

    IMHO nie ma takiego określenia - 50% KUP przysługuje przy "prawach
    autorskich". Ja twoja żona np. przetłumaczyła ustawę to jakoś
    trudno będzie "praw" się doszukać...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)