  • 1. Data: 2002-01-27 15:37:57
    Temat: PIT-D a odliczenie pedzli :-))
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy w ramach ulgi remontowej (lokal mieszkalny), w
    PIT-D, mogę odliczyć takie zakupy jak:
    1-pędzle
    2-szczotkę drucianą
    3-szpachelkę
    4-taśma maskująca
    5-worki 60x80 (takie na smieci)
    6-emalią akrylową
    7-rozpuszczalnik

    TIA

    Sark

  • 2. Data: 2002-01-27 21:45:01
    Temat: Re: PIT-D a odliczenie pedzli :-))
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    ja uważam (ale nie wiem czy jest to zgodne z prawem)
    że mozna odliczyć wszystko co zużywa sie po jednorazywm wykorzystaniu
    (t.j. kompletnym wykonaniu czynności i nie można tego dalej uzywac),
    a więc nie tylko farby ale i pędzle, taśmę, papier ścierny itp.

  • 3. Data: 2002-01-28 16:34:02
    Od: "RTJ" <r...@p...com>

    "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > (t.j. kompletnym wykonaniu czynności i nie można tego dalej uzywac),
    > a więc nie tylko farby ale i pędzle, taśmę, papier ścierny itp.

    Ja potrafie pedzel wykorzystac wiecej niz tylko 1 raz.
    A tak na powaznie - to wszedzie slyszalem, ze narzedzi, czyli
    rowniez pedzli, nie mozna odliczac.