  • 1. Data: 2006-05-11 20:05:55
    Temat: PIT za 2004 rok, brak dochodu - pytanie
    Od: achtung <a...@t...pl>

    Witam!

    NA potrzeby otrzymania zasiłku rodzinnego, muszę otrzymać od Urzędu
    Skarbowego, zaświadczenie o uzyskanych dochodach w 2004 roku. Takiego
    zaświadczenia US nie chce wydać, ponieważ nie rozliczyłem się w 2004 roku.
    Nie rozliczyłem się, ponieważ w roku podatkowym 2004 nie miałem rzadnego
    dochodu.

    I w tym wypadku muszę złożyć deklarację podatkową jak co roku, ale za rok
    2004. I nie wiem co mam tam wpisać. Same zera??

    Proszę o poradę.

    Pzdr,

    --
    Achtung, GG# 4176505

  • 2. Data: 2006-05-11 21:07:49
    Temat: Re: PIT za 2004 rok, brak dochodu - pytanie
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "achtung" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > I w tym wypadku muszę złożyć deklarację podatkową jak co roku, ale za rok
    > 2004. I nie wiem co mam tam wpisać. Same zera??

    Tak, same zera.

  • 3. Data: 2006-05-11 21:22:40
    Od: achtung <a...@t...pl>

    Dnia 11-05-2006 o 23:07:49 Majkaa <m...@n...pl> napisał:

    > Tak, same zera.

    I rozumiem, że na formularzu który był aktualny w roku 2004??

    --
    Achtung, GG# 4176505