  • 1. Data: 2007-03-07 19:35:37
    Temat: PIT8-C i brak dochodow, jak sie rozliczyc?
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    Nigdy nie pracowalem, dostalem 100zl od rodzicow, zagralem na gieldzie,
    stracilem 40zl i odzyskalem 60zl. Dostalem wlasnie PIT8C. Nigdy nie mialem
    zadnych dochodow nigdzie.

    Czy US moze sie do mnie przyczepic skad mam pieniadze? Dostalem je od rodzicow,
    a oni nie mieszkaja w kraju i sie tu nie rozliczaja wogole.

  • 2. Data: 2007-03-07 19:53:27
    Temat: Re: PIT8-C i brak dochodow, jak sie rozliczyc?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kjvirtual wrote:
> [...]
    > zadnych dochodow nigdzie.
    >
    > Czy US moze sie do mnie przyczepic skad mam pieniadze?

    Może się zapytać, ale nie przyczepić.
    Powiesz, że dostałeś od rodziców.
    Spokojnie mógłbys dostać i do 9 tyś zł bez jakichkolwiek podatków.

    Pit-38 czeka na wypełnienie.
    Jeśli nie masz NIP to jeszcze NIP-3. Najlepiej złożyć go od razu, z
    wyjaśnieniem, że dostałeś PIT-8c i musisz się rozliczyć z dochodów z giełdy.
    Zapytaj się w US, czy możesz NIP-3 złożyć razem z zeznaniem.

    > Dostalem je od rodzicow,
    > a oni nie mieszkaja w kraju i sie tu nie rozliczaja wogole.

    A to akurat nikogo nie obchodzi gdzie mieszkają.