  • 1. Data: 2002-04-29 16:09:48
    Temat: PITy - ogolne pytanie o wypelnianie
    Od: "Krzysztof Sikora" <s...@d...agh.edu.pl>

    Czy nalezy wypelniac w PITach rubryki, w ktorych nie mam co napisac ?

    Np. PIT37, pola G i I - odliczenia od podatkow... nie mam zadnych odliczen -
    czy mam wpisywac tam 0,0 ? Czy pozostawic te pola puste ?

    --

    Krzysztof Sikora
    UIN: 53392553; GG: 2311569

    Grzeczni chlopcy ida do nieba. Niegrzeczni ida tam, gdzie chca.

  • 2. Data: 2002-04-29 16:49:45
    Temat: Re: PITy - ogolne pytanie o wypelnianie
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    jak nie masz co wypełniać to po co masz wypełniać :)

    Użytkownik "Krzysztof Sikora" <s...@d...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:aajr71$gbo$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

  • 3. Data: 2002-04-29 19:06:48
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    :
    : Np. PIT37, pola G i I - odliczenia od podatkow... nie mam zadnych
    odliczen -
    : czy mam wpisywac tam 0,0 ? Czy pozostawic te pola puste ?

    Jeśli nie wpiszesz nic US przyjmie iż wpisałeś 0

    --
    LeszekR.

    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu.