  • 1. Data: 2004-01-13 10:04:37
    Temat: PKWiU
    Od: "Piwek" <p...@g...pl>

    Czy to prawda, ze od stycznia (a moze od maja?) musimy wpisywac na fakturze
    VAT PKWiU nawet dla VAT 22% ?

  • 2. Data: 2004-01-13 10:18:56
    Temat: Re: PKWiU
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Piwek napisał:
    > Czy to prawda, ze od stycznia (a moze od maja?) musimy wpisywac na fakturze
    > VAT PKWiU nawet dla VAT 22% ?

    Hmm.. w rozporzadzeniu nic sie nie zmieniło w zakresie danych wymaganych
    na fakturze. Dalej symbol klasyfikacji jest wymagany tylko przy przedazy
    ze stawkami obnizonymi.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-01-18 16:48:55
    Od: Chris Gold <c...@w...pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > Hmm.. w rozporzadzeniu nic sie nie zmieniło w zakresie danych wymaganych
    > na fakturze. Dalej symbol klasyfikacji jest wymagany tylko przy przedazy
    > ze stawkami obnizonymi.
    >
    > Maddy

    Z tego co słyszałem to od 1 maja bedzie taki obowiązek, no chyba, że MF
    nie zdąży z wydaniem rozporządzenia.