  • 1. Data: 2006-03-29 21:08:48
    Temat: PODATKI - prośba o pomoc
    Od: "FHU" <l...@o...pl>

    Czy jeśli w 2005 roku prowadziłem działalność (opodatkowana wg skali
    podatkowej - progresywnie), pracowałem na umowę - zlecenie i przez cały rok
    pracowałem także na etacie to mam złożyć PIT 36, czy może PIT 36
    (działalność gospodarcza) + PIT 37 (umowa zlecenia i o pracę)?
    Dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam ŁK

  • 2. Data: 2006-03-30 06:41:06
    Temat: Re: PODATKI - prośba o pomoc
    Od: "Michał Tymoszuk" <m...@g...pl>

> [...]
    > pracowałem także na etacie to mam złożyć PIT 36, czy może PIT 36
    > (działalność gospodarcza) + PIT 37 (umowa zlecenia i o pracę)?

    Tylko PIT-36. Tam wykażesz wszystkie powyższe źródła.

  • 3. Data: 2006-03-30 15:49:24
    Od: "FHU" <l...@o...pl>

    DZIEKI

    Użytkownik "Michał Tymoszuk" <m...@g...pl> napisał w