  • 1. Data: 2002-06-06 12:40:28
    Temat: Paliwo a homologacja. PILNE VAT
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Czy VAT od paliwa samochodu ciezarowego na ktorego nie mam homomogacji moge
    odliczac??? czytalem przepisy ale nie bede sugerowal odpowiedzi. Mam akurat
    kontrole ze skarbowego i jestem w rozsterce.

    Adam

  • 2. Data: 2002-06-06 17:07:44
    Temat: Re: Paliwo a homologacja. PILNE VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    akurat
    > kontrole ze skarbowego i jestem w rozsterce.

    Jeśli ładowność jest większa niż 500 kg, to możesz odliczać.
    Ustawa o ptu Art. 25.1

    CEZ

  • 3. Data: 2002-06-06 20:54:46
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > homomogacji moge
    > akurat
    >
    > Jeśli ładowność jest większa niż 500 kg, to możesz odliczać.
    > Ustawa o ptu Art. 25.1
    > CEZ

    Jestes pewien, ze jesli mam samochod ciezarowy-"przerobiony" czyli bez
    homologacji producenta lub importera, to moge odliczac vat od paliwa jesli
    jego ladownosc
    wynosi 540 kg????????
    Agnieszka

  • 4. Data: 2002-06-06 21:38:40
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    bez
    > homologacji producenta lub importera, to moge odliczac vat od paliwa

    Tak. Jestem pewien.
    Ale czy to Ci wystarczy? :-)

    CEZ

  • 5. Data: 2002-06-07 09:57:14
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > Mam

    > bez
    > jesli
    >
    > Tak. Jestem pewien.
    > Ale czy to Ci wystarczy? :-)
    > CEZ

    Szczerze mowiac zglupialam, od marca przestalam odliczac vat od paliwa
    poniewaz mam "przerobke", ale o ladownosci pow.500 kg. Decyzje te podjelam
    po rozmowie z US i czytaniu wypowiedzi na tej grupie. Art. na ktory sie
    powolujesz faktycznie dowodzi Twojej racji. Teraz nie wiem co mam robic, im
    wiecej czytam i pytam tym mniej wiem. :-))
    pozdrawiam Agnieszka

  • 6. Data: 2002-06-07 10:12:02
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    podjelam
    > po rozmowie z US i czytaniu wypowiedzi na tej grupie.

    To chyba niemożliwe, żeby na tej grupie.

    Art. na ktory sie
    > powolujesz faktycznie dowodzi Twojej racji. Teraz nie wiem co mam
    robic, im
    > wiecej czytam i pytam tym mniej wiem. :-))
    > pozdrawiam Agnieszka

    A dlaczego przestałaś od marca?
    Jeśli odliczałaś wcześniej, to na jakiej podstawie??? :-)))

    CEZ

  • 7. Data: 2002-06-07 11:42:19
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    CEZ dzeki serdeczne wyszlo mi to samo co Tobie.
    Chce zebysce zwrocili uwage na jeszcze jeden szczegolny przypadek.

    Samochod ciezarowy przerobiony nie wprowadzony do ewidencji srodkow
    trwalych.
    Czyli kilometrowka.
    W kilometrowce kwoty wpisuwac trzeba brutto i co wiecej wszelkie naprawy i
    biezaca eksploatacja tez musi miec nr rejestracyjny samochodu.

    Adam

  • 8. Data: 2002-06-07 12:42:52
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    > To chyba niemożliwe, żeby na tej grupie.

    a jednak

    > A dlaczego przestałaś od marca?
    > Jeśli odliczałaś wcześniej, to na jakiej podstawie??? :-)))

    samochod byl w leasingu, a umowa leasingu byla zarejestrowana w US
    Agnieszka

  • 9. Data: 2002-06-07 14:11:59
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > samochod byl w leasingu, a umowa leasingu byla zarejestrowana w US
    > Agnieszka

    Ale nie wiem czy zwrociłas uwage, ze rejestracja umowy wiazala sie TYLKO z
    mozliwoscia odliczania czynszu od rat dzierzawnych.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 10. Data: 2002-06-07 14:38:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > samochod byl w leasingu, a umowa leasingu byla zarejestrowana w US
    > Agnieszka

    No to nic Ci się nie zmieniło.
    Samochód jest nadal "odliczalny paliwowo".

    CEZ