  • 1. Data: 2002-12-18 21:33:23
    Temat: Pierwszy próg, niskie dochody
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID>

    Witam,

    Na początek pozdrawiam wszystkich bo jestem tu nowy. Odpowiedzi na swoje
    pytanie nie znalazłem w ostatnich postach, a FAQ nie istnieje z tego co
    przeczytałem.

    Od niedawna pracuję na umowę zlecenie i w tym roku mam niewielkie dochody,
    trudno mi oszacować dokładnie ale coś koło 2300zł brutto. Moje pytanie: jaki
    jest najniższy próg w tym roku, poniżej którego przysługuje zwrot całości
    podatku? Co mogę odliczyć, w grę wchodzi sprzęt komputerowy potrzebny do
    nauki i chyba nic więcej...

    I drugie pytanko: w przyszłym roku będe zarabiał powiedzmy ok. 1500zł/mies.,
    co mogę sobie odliczać? Da rade uwzględnić soczewki kontaktowe? Wydatki na
    książki do studiów?

    Piotr