  • 1. Data: 2002-11-20 11:55:13
    Temat: Pilnie prosze o rade
    Od: "sroczka" <s...@i...pl>

    Zalozylam dzialalnosc gospodarcza... rozliczam sie za pomoca ksiegi
    przychodow i rozchodow...
    wczesniej nie mialam (studentak) NIP-u wiec zlozylam wniosek do US o wydanie
    takiego numeru. Na razie mi go jeszcze nie przyznano. NIe moglam wiec
    zarejestrowac sie w ZUS-ie, ze wzgledu na brak NIP-u. 20 listopada musze
    zlozyc deklaracje podatkowa PIT-5, w ktorej nalezy uwzglednic skladki na
    ubezp. emeryt., rentowe, zdrow. Takowych skladek nie placilam ze wzgledu na
    niemoznosc zarejestrowania sie w ZUS-ie. Czy uwzgledniam skladki (przez mnie
    nie zaplacone) w miesiecznej deklaracji podatkowej????

    Z gory dziekuje za pomoc.
    sroczka

  • 2. Data: 2002-11-20 13:25:04
    Temat: Re: Pilnie prosze o rade
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "sroczka" <s...@i...pl> wrote in message
> [...]
    mnie
    > nie zaplacone) w miesiecznej deklaracji podatkowej????

    Do czasu nadania numeru NIP tymczasowym numerem "robiacym za NIP" jest REGON
    nie wiem jak to przelyka ZUS, ale mile panie w ZUS pewnie wiedza.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-11-20 13:27:12
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > zarejestrowac sie w ZUS-ie, ze wzgledu na brak NIP-u. 20 listopada musze
    > zlozyc deklaracje podatkowa PIT-5, w ktorej nalezy uwzglednic skladki na

    ZAPLACONE w pazdzierniku.
    Nie placonych sienie uwzglednia.

    A przy okazji chyba nie wyszedl jeszce Pani dochod, by skladac Pit-5

    Nie.
    W pit wyraznie stoi ZAPLACONE.

    Boguslaw