  • 1. Data: 2005-10-17 12:53:18
    Temat: Pismo do US
    Od: "robik" <r...@p...wpk.p.lodz.pl>

    Witam

    Chciałem uzyskać rzeczową informację odnośnie tego czy powinienem zapłacić
    podatek, na grupie było stwierdzenie że można napisać pismo do US i oni
    odpowiedzą. Ok, ale do kogo zaadresować????

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-10-17 13:18:07
    Temat: Re: Pismo do US
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "robik" <r...@p...wpk.p.lodz.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podatek, na grupie było stwierdzenie że można napisać pismo do US i oni
    > odpowiedzą. Ok, ale do kogo zaadresować????

    Adresować US z dopiskiem " podatek dochodowy od osób fizycznych/od
    działalności"
    Mam zapisaną taką instrukcj jak pisać do US:
    Należy tak formułować pytanie, by nie było to bezpośrednio pytanie o
    poradę, a interpretację przepisów.
    - przedstawić sytuację
    - zapytać
    - przedstawić swoje zdanie
    W przeciwnym razie US może odesłać do doradcy podatkowego.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-10-17 13:31:28
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    robik <r...@p...wpk.p.lodz.pl> wrote:
    > Chciałem uzyskać rzeczową informację odnośnie tego czy powinienem zapłacić
    > podatek, na grupie było stwierdzenie że można napisać pismo do US i oni
    > odpowiedzą. Ok, ale do kogo zaadresować????

    Do Naczelnika Urzędu Skarbowego (bez nazwisk).

    p.