  • 1. Data: 2003-10-16 10:34:28
    Temat: Pismo z US
    Od: "Graszka" <g...@p...wp.pl>

    Czy ktoś z grupowiczów "przerabiał" już korespondencję z US nt. kas
    rejestrujących?
    Właśnie otrzymałam takowe pismo, w którym US przypomina mi o obowiązku
    ewidencjonowania obrotu i kwot podatku należnego przy pomocy kas
    rejestracyjnych, powołując się na moje zeznanie pod. za rok 2002, w którym
    to obrót uzyskany z DG przekroczył magiczną kwotę 40.000 zł.
    Odpisałam zgodnie z rzeczywistością, iż temu obowiązkowi nie podlegam, gdyż
    nie osiągam obrotu ze sprzedaży na rzecz osób fiz. nie prowadzących DG oraz
    osób prowadzących dział. w formie indywid. gosp. rolnych. (art. 29 ust.1
    ustawy o VAT).
    Jak myślicie, co będzie dalej? Wezwą mnie do okazania dowodów na "nie manie"
    takiego obrotu, czy uwierzą na słowo?

    A swoją drogą - nieswojo się człowiek czuje wiedząc, że myślą o nim w takim
    URZĘDZIE i prześwietlają go tam na różne strony.
    ----------------
    Pozdrawiam, Graszka

  • 2. Data: 2003-10-16 11:26:34
    Temat: Re: Pismo z US
    Od: "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rejestrujących?
    > Jak myślicie, co będzie dalej? Wezwą mnie do okazania dowodów na "nie

    nie, to jest typowe pismo - "masówka"
    wystarczy, że na nie odpowiesz....

    Darek SP2BZW

  • 3. Data: 2003-10-16 14:17:38
    Od: "Graszka" <g...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Dariusz Stefan" <s...@S...post.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Graszka" <g...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    > manie"
    >
    > nie, to jest typowe pismo - "masówka"
    > wystarczy, że na nie odpowiesz....
    >
    > Darek SP2BZW

    Dzięki, trochę mi lepiej z tą świadomością:-)
    przynajmniej do czasu:-)
    Pozdrawiam, Graszka