  • 1. Data: 2009-11-11 09:35:19
    Temat: Pismo z urzędu skarbowego
    Od: Klaudia <c...@w...pl>

    Znajoma dostała takie oto pismo z urzędu skarbowego:

    http://www.przeklej.pl/plik/pismo-jpg-00051c8ig40i

    I teraz pytanie jest następujące. Ile trzeba zapłacić urządowi
    skarbowemu? Czy chodzi o kwotę 71 zł, czy chodzi o 71 zł plus odsetki?
    Jeżeli to ma być suma z odsetkami, to jak to policzyć, o jaką sumę
    chodzi? :-)

    Zamiast wysyłać pismo na 3 strony, napisaliby w jednej linijce, o jaką
    kwotę im chodzi, tak żeby każdy zrozumiał o co chodzi. Ja już nic z tego
    nie rozumiem. Może ktoś na grupie mnie poratuje :-)

    Klaudia

  • 2. Data: 2009-11-11 10:10:43
    Temat: Re: Pismo z urzędu skarbowego
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    Klaudia pisze:
> [...]
    > skarbowemu? Czy chodzi o kwotę 71 zł, czy chodzi o 71 zł plus odsetki?
    > Jeżeli to ma być suma z odsetkami, to jak to policzyć, o jaką sumę

    Przecież jest tam dokładnie napisane (nad numerem konta), że ma być 71zł
    plus odsetki, a nieco wyżej jest informacja, od którego dnia te odsetki
    liczyć. W sieci są dostępne kalkulatory odsetkowe, masz okazję je
    wypróbować :)
    Andrzej
    www.album.radom.pl

  • 3. Data: 2009-11-11 10:14:42
    Od: spp <s...@o...pl>

    Klaudia pisze:

    > Zamiast wysyłać pismo na 3 strony, napisaliby w jednej linijce, o jaką
    > kwotę im chodzi, tak żeby każdy zrozumiał o co chodzi.

    Nie mogą podać kwoty odsetek bo nie wiedzą kiedy znajoma zapłaci - musi
    sama sobie to policzyć. Jak ma dostęp do internetu to nie będzie żadnego
    problemu.:)

    --
    spp

  • 4. Data: 2009-11-11 10:22:28
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Klaudia w <news:hde0jj$2gnu$1@news.mm.pl>:

> [...]

    > I teraz pytanie jest następujące. Ile trzeba zapłacić urządowi
    > skarbowemu? Czy chodzi o kwotę 71 zł, czy chodzi o 71 zł plus odsetki?

    Przecież wszystko jest w piśmie 71 plus odsetki od 1 maja 2009 do dnia
    wpłaty.

    > Jeżeli to ma być suma z odsetkami, to jak to policzyć, o jaką sumę
    > chodzi? :-)

    Podali stawki roczne w piśmie, a kalkulator jest np. tu:
    <http://www.infor.pl/kalkulatory/odsetki_od_zaleglos
    ci.html#wynikiform>

    > Zamiast wysyłać pismo na 3 strony, napisaliby w jednej linijce, o jaką
    > kwotę im chodzi, tak żeby każdy zrozumiał o co chodzi. Ja już nic z tego
    > nie rozumiem. Może ktoś na grupie mnie poratuje :-)

    Jeszcze poczytaj ordynację podatkową w kwestii odsetek za zwłokę i wszystko
    będzie jasne ;P

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2009-11-11 11:14:17
    Od: Klaudia <c...@w...pl>

    Dziękuję wszystkim za podpowiedzi :-) Już wszystko zostało obliczone i
    zapłacone. Jak ja nienawidzę urzędów skarbowych!!! :-)

    Pozdrawiam Klaudia

  • 6. Data: 2009-11-11 11:19:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    'Tom N' wrote:

    > Jeszcze poczytaj ordynację podatkową w kwestii odsetek za zwłokę i
    > wszystko będzie jasne ;P

    A ile kosztuje teraz ten list?

  • 7. Data: 2009-11-11 11:22:40
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 11-11-2009 o 12:14:17 Klaudia <c...@w...pl> napisał(a):

    > Jak ja nienawidzę urzędów skarbowych!!! :-)

    Znajoma też :) ?

    --
    Tomek

  • 8. Data: 2009-11-11 11:24:04
    Od: Klaudia <c...@w...pl>

    > Znajoma też :) ?

    Ona tym bardziej :-)

  • 9. Data: 2009-11-11 11:35:48
    Od: <s...@a...pl>

> [...]

    > im chodzi, tak żeby każdy zrozumiał o co chodzi. Ja już nic z tego nie
    > rozumiem. Może ktoś na grupie mnie poratuje :-)

    Na ostatniej stronie napisali Ci to dokłanie w dwóch linijkach :) "Zatem od
    kwoty 71,00 , która...". Wyżej nawet podali Ci stawki odsetek ustawowych!

    Jak Ci podali, termin zapłaty upłynął 30-04-2009, więc od tego dnia liczysz
    odsetki. Najlepiej do tegu użyj jakiegoś kalkulatora dostępnego w sieci (np tego
    http://www.infor.pl/kalkulatory/odsetki_od_zaleglosc
    i.html). Będzie najszybciej.
    US kwoty odsetek Ci nie podał, bo nie wiadomo, kiedy wpłacisz.

  • 10. Data: 2009-11-11 11:42:58
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Przecież masz internet... <http://tinyurl.com/ya5p3kk> ;P

    --