  • 1. Data: 2006-02-28 10:54:49
    Temat: Pit 11/ 8B - PILNE
    Od: Michał <m...@w...com>

    Witam,

    Kochani grupowicze,

    Mam parę pilnych pytań o Pit 11/8B

    1.Czy egzemplarz przekazywany zleceniobiorcy ma być potwierdzony pieczątką
    przez US ?

    2. W przypadku umowy zlecenia zawieranej przez parę miesięcy - rozumiem że
    muszę wypełnić rubrykę E > Inne żródła = czy przychód i dochód mam wpisać
    taki sam czy też

    dochód 5 x 100zł = 500zł
    przychód = 5 x ?

    a może tylko jedną z nich ? Bo tam nie ma możliwości wpisania KUP.

    3.Czy mam wpisywać informację o ubezpieczeniach społecznych i zdrowotnych
    ? Rubryka 75/76 ?

    Proszę pomóżcie

    Misza

  • 2. Data: 2006-02-28 11:20:43
    Temat: Re: Pit 11/ 8B - PILNE
    Od: Andrew <a...@p...onet.pl>

    Michał napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Kochani grupowicze,
    >
    > Mam parę pilnych pytań o Pit 11/8B
    >
    > 1.Czy egzemplarz przekazywany zleceniobiorcy ma być potwierdzony
    > pieczątką przez US ?

    nie

> [...]
    >
    > dochód 5 x 100zł = 500zł
    > przychód = 5 x ?
    >
    > a może tylko jedną z nich ? Bo tam nie ma możliwości wpisania KUP.

    Rubryki 52 53 54 55

    > 3.Czy mam wpisywać informację o ubezpieczeniach społecznych i
    > zdrowotnych ? Rubryka 75/76 ?

    jesli były pobrane ubezpieczenia społeczne i zdrowotne to tak

    Andrew

  • 3. Data: 2006-02-28 14:02:42
    Od: Michał <m...@w...com>

    Dnia 28-02-2006 o 11:54:49 Michał <m...@w...com> napisał:

    > Witam,
    >
    > Kochani grupowicze,
    >
    > Mam parę pilnych pytań o Pit 11/8B

    Jeszcze jedno pytanie - czy mam zaokrąglać groszowe kwoty ?

    10.48 > 10.50
    38.94 > 38.90

    ?

    pozdr

    Misza

  • 4. Data: 2006-02-28 15:37:18
    Od: "Andrew" <a...@n...spam.poczta.onet.pl>

    Michał wrote:

    > Jeszcze jedno pytanie - czy mam zaokrąglać groszowe kwoty ?
    >
    > 10.48 > 10.50
    > 38.94 > 38.90

    Kwoty zpłąconych zaliczek na podatek powinny być tak właśnie zaokrąglone,
    ale jeśli są to kwoty np zapłąconego ub zdrowotnego to nie.
    Andrew