  • 1. Data: 2005-11-07 12:49:59
    Temat: Pit ulga i korekta
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Witam!
    Pewnie już było, ale nie mogę znaleźć nic w archiwum.
    Problem dotyczy zagubionego rachunku umożliwiającego skorzystanie z ulgi
    podatkowej (remontowej). Nie wszystkie wydatki podlegające odliczeniu
    zostały uwzględnione w rozliczeniu - jeden rachunek znalazł się po
    czasie. Czy teraz należy złożyć korektę zeznania, czy też można uczynić
    to przy okazji kolejnego rozliczenia? Ulga została już wcześniej
    zapoczątkowana.
    Pozdrawiam,
    Fonon

  • 2. Data: 2005-11-07 13:35:23
    Temat: Re: Pit ulga i korekta
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Piotr Fonon wrote:
> [...]
    > czasie. Czy teraz należy złożyć korektę zeznania, czy też można uczynić
    > to przy okazji kolejnego rozliczenia? Ulga została już wcześniej

    Korekta.
    Nie możesz doliczyć rachunku z ubiegłego roku do zeznania z roku bieżącego.
    Ale po takiej korekcie wizytę w US masz pewną.

  • 3. Data: 2005-11-07 14:33:49
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr Fonon" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
[...]
    Zrobić korektę i dołączyć pisemko wyjaśniające przyczynę korekty, taki
    jest wymóg. Nie ma potrzeby bać się, ze będzie wizyta w US. Ja robiłam PIT-y
    gościowi za 4 lata wstecz i do tego dołączyłam dobrze umotywowane
    wyjaśnienie dlaczego nie składał. Gościu dostał bez żadnych oporów
    nadpłacony podatek w poprzednich latach.
    Maria

  • 4. Data: 2005-11-08 10:59:05
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Dziękuję za informację.