  • 1. Data: 2002-10-21 20:56:13
    Temat: Płatnik do ZUS
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Czy stosujecie automatyczne wysyłanie formularzy ubezpieczenia zdrowotnego
    do ZUS
    dla firmy jednoosobowej ?
    Czy jest to skomplikowane ?

  • 2. Data: 2002-10-22 06:42:41
    Temat: Re: Płatnik do ZUS
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Kozłowski napisał:
    > Czy stosujecie automatyczne wysyłanie formularzy ubezpieczenia
    > zdrowotnego do ZUS dla firmy jednoosobowej ? Czy jest to
    > skomplikowane ?
    Wysyłanie dokumentów ubezpieczeniowych do ZUS droga elektroniczna z
    jednoosobowej działalności jest tak samo skomplikowane (albo nie -
    zależy dla kogo) jak wysyłanie tych dokumentów przez 100-osobowa firmę.
    To kwestia tego, jak sobie radzisz z obsługą komputera.
    Np. dla naszej kadrowej jest to ciągle czarna magia.
    Dla mnie to banał (chociaż niefunkcjonalność TT doprowadza czasami do
    bialej goraczki).

    Aha.. nic nie wysyła sie automatycznie - trzeba te dokumenty
    przygotować i wysłac - same sie nie wyslą.

    Nie wiem czy o taką odpowidź Ci chodziło.
    Jeżeli nie, wysławiaj się ściślej.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-10-22 07:20:24
    Od: "ppinq" <p...@h...pl>

    (..)
    >(chociaż niefunkcjonalność TT doprowadza czasami do
    >bialej goraczki).
    (..)

    A jakie są wobec tego podstawowe wady takiego sposobu,
    zwłaszcza dla jednoos. DG w porównaniu do metody
    papierowej ?

    poz.PinQ
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2002-10-22 08:39:35
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik ppinq napisał:
    > (..)

    > (..)
    >
    > A jakie są wobec tego podstawowe wady takiego sposobu,
    > zwłaszcza dla jednoos. DG w porównaniu do metody
    > papierowej ?
    Trzeba miec komputer i modem?
    Panienki z ZUSie, jak przychodzi co do czego, nie do końca wierzą, że
    rzeczywiście te deklaracje zostały przesłane?
    Raz spotkałam sie z sugestia że może by tak korekty zlożyc papierowo,
    to zaświadczenie o niezaleganiu dostane od ręki - jak elektronicznie
    to mam poczekać 2 tygodnie az się "przetworzy" (oni tam jadą na
    XT-kach??? za taka kupe kasy??)

    Ale generalnie jest większe prawdopodobieństwo, że deklaracja "wczyta
    się" do systemu poprawnie. Ale pewności nie ma...

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-10-23 12:34:57
    Od: "Damir" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" napisał w wiadomości
    > Raz spotkałam sie z sugestia że może by tak korekty zlożyc papierowo,

    Ha! Ja tez mialem sytuacje ze pani powiedziala mi abym moze lepiej zlozyl
    korekte "papierowo" bo pomiomo tego ze mialem potwierdzenie ze dokument
    zostal wyslany i przetworzony prawidlowo-system go niestety nie widzial. No
    i skladalem "papierkowo". Tylko teraz nasuwa mi sie pytanie, a co jesli nie
    byloby deklaracji w systemie od firmy ktora zatrudnia powyzej 20 pracownikow
    i jest przeciez juz wymog wysylania takich deklaracji droga elektroniczna??

    Pozdrawiam

    Damir

  • 6. Data: 2002-10-23 16:54:06
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Damir" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    pracownikow
    > i jest przeciez juz wymog wysylania takich deklaracji droga

    jak to co? rutyna! "dywanik", ponowna wysyłka, jakaś kara?

    A dostawca "pogromu płatnika" niedługo znowu w ZUSie zrobi sobie dobrze....
    te głupie 100 baniek za serwis
    Mało kto ma roczny zysk z jednego kontraktu usługowego na łeb zatrudnionego
    3/4 miliona