  • 1. Data: 2002-10-21 14:04:59
    Temat: drukarka fiskalna
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy jest prawnie dopuszczalne podłączenie jednej drukarki fiskalnej pod dwa
    komputery ?
    Orientuje się ktoś może jak to wykonać technicznie ?

    Marek

  • 2. Data: 2002-10-21 16:34:05
    Temat: Re: drukarka fiskalna
    Od: "bobek" <b...@x...wp.pl>

    lewy i prawy magazyn?

    :()

  • 3. Data: 2002-10-22 06:30:27
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    nie :)
    ale dodatkowa kasa to spory wydatek, więc jak ?

  • 4. Data: 2002-10-22 06:56:38
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Czy jest prawnie dopuszczalne podłączenie jednej drukarki fiskalnej pod
    dwa
    > komputery ?

    Wydaje się, że tak. Fiskus jest zainteresowany częścią fiskalną i jeżeli ta
    spełnia wymogi prawne to czemu nie.

    > Orientuje się ktoś może jak to wykonać technicznie ?

    Trzeba mieć komputer z dwoma gniazdkami.

  • 5. Data: 2002-10-22 07:12:47
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ta
    > spełnia wymogi prawne to czemu nie.

    > Trzeba mieć komputer z dwoma gniazdkami.

    Jak ??? nie chodzi mi o dwie drukarki fiskalne pod komputer tylko jedna
    drukarka fiskalna pod dwa komputery.

    Marek

  • 6. Data: 2002-10-22 07:17:40
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Jak ??? nie chodzi mi o dwie drukarki fiskalne pod komputer tylko jedna
    > drukarka fiskalna pod dwa komputery.
    Analogicznie - drukarke z dwoma gniazdkami?
    Eee.. raczej nie ma takich :-)) Może jakis print-serwer albo cos w tym
    guście.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 7. Data: 2002-10-22 08:26:23
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Jak ??? nie chodzi mi o dwie drukarki fiskalne pod komputer tylko jedna
    > drukarka fiskalna pod dwa komputery.

    Aha, no tak, coś mi się niedowidziało. Nie powinienem przychodzić tak
    wcześnie do roboty.
    Odpowiedź Gacka jest sensowna. Pewnie są jakieś techniczne sztuczki i
    kruczki, ale zawsze wynik nie jest do końca pewny. Ja np. mam taki diwajs
    gdzie można podłączyć dwa komputery do jednej zwykłej drukarki, ale to cudo
    już nie działa z nowymi drukarkami, które używają dwukierunkowych portów.

  • 8. Data: 2002-10-22 08:47:12
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    po prawdzie to OT, ale...
    Użytkownik Sławomir Dąbrowski napisał:

> [...]
    > już nie działa z nowymi drukarkami, które używają dwukierunkowych portów.

    To chyba własnie jest print-serwer.
    I pewnie trzeba go wymienic na nowszy :-))
    Ja mam w robocie taki coś co podłacza 3 komputery do jednej drukarki,
    a drukarka jest nowa i wszystko działa.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2002-10-22 09:04:30
    Od: Gacek <k...@m...com>

    Marek wrote:
> [...]
    > komputery ?
    > Orientuje się ktoś może jak to wykonać technicznie ?

    Technicznie to sie zainteresuj u producenta programu, ktory uzywasz do
    dokonywania sprzedazy. Przeciez nie drukujesz na drukarce fiskalnej tak,
    jak na kazdej innej!
    Jesli producent programu ma modul "usieciowienia" drukarki, to mozesz
    uzywac jej na n-komputerach, jesli nie to albo zapomnij, albo zmien
    program (a to tez kosztuje).

    Krzysiek

  • 10. Data: 2002-10-22 09:56:11
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Maddy" <m...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > I pewnie trzeba go wymienic na nowszy :-))
    > Ja mam w robocie taki coś co podłacza 3 komputery do jednej drukarki,

    Nie dd konca tak...

    To zalezy od oprogramowania. Moze byc jeden komputer z drukarka
    a pozostale drukowac przez ten jeden...

    Boguslaw