  • 1. Data: 2003-06-10 13:10:20
    Temat: Płatnik odinstalowanie
    Od: m...@o...pl

    Mam problem z zainstalowaniem płatnika nowa wersja , stara kolega wywalił do
    kosza bez odinstalowania no i klops nie idzie zainstalowac nowej program tylko
    chce odinstalowac stara ktorej nie ma, czysciłem rejestry ale to nic nie daje a
    instalowac wszystkiego od nowa nie chce mi sie, moze ktos wie co z tym zrobic?
    Dzieki z gory

  • 2. Data: 2003-06-10 14:10:47
    Temat: Re: Płatnik odinstalowanie
    Od: "Agata" <s...@g...pl>

    Jak jest to w koszu to 'przywróć' i odinstaluj
    Agata

  • 3. Data: 2003-06-10 14:59:39
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    daje a
    > instalowac wszystkiego od nowa nie chce mi sie, moze ktos wie co z tym

    zainstaluj starą i zaraz potem odinstaluj

  • 4. Data: 2003-06-11 08:10:24
    Od: "Jerzy Kępa" <j...@b...com.pl>

> [...]
    tylko
    > chce odinstalowac stara ktorej nie ma, czysciłem rejestry ale to nic nie

    Miałem dokładnie ten sam problem, po telefonie do helpdesku,
    pod dyktando Panienki wyczyściłem jeden wpis w rejestrze, którego
    do końca życia nie skojarzyłbym z programem Płatnik. (niestety wpisu nie
    pamiętam)
    Może masz to samo.
    Pozdrawiam.