  • 1. Data: 2007-07-14 09:10:40
    Temat: Podatek od spadku po os. zmarłej- pytanie ...
    Od: "eVan" <e...@o...pl>

    Witam. Mam pytanie natuty spadkowej :)
    Moja mama wraz z siostrą i bratem dziedziczą działkę budowlaną po swojej zmarłej
    matce.
    Ojciec żyje więc i on też staje się współwłaścicielem tej nieruchomości. Kto w
    jakim procencie- wiem i jest to jasne jak słońce. Chcemy tę nieruchomość
    sprzedać. Jaki podatek od wzbogacenia i ile tego podatku mamy zapłacić i czy
    wogóle mamy go płacić ? Czy płaci się podatek raz od spadku i dwa od późniejszej
    sprzedaży ? Nie ma pojęcia o tych rzeczach, bo pierwszy raz z mini mam do
    czynienia. Proszę o pomoc. Aha, działka ma wartość ok 60 000 PLN.

    --
    Pozdrawiam,