  • 1. Data: 2008-01-21 12:06:03
    Temat: Podatek od zamieszczonej reklamy - osoba fizyczna
    Od: Ania <s...@t...pl>

    Witam.
    Proszę o radę.

    Nie prowadzę dziłalności gospodarczej.

    Napisałam artykuł do gazety. Nie dostaję za niego honorarium ale mogę
    zamieścić reklamę mojej strony interentowej.Podobno muszę od tej
    reklamy zapłacić jakiś podatek? Czy tak jest?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-01-21 23:49:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jan 2008, Ania wrote:

    > Witam.
    > Proszę o radę.

    Acha. Czyli wymagasz odpowiedzi od uprawnionego doradcy, nie wiem
    czy wzięłaś to pod uwagę :) (AFAIK bywają tu tacy, ale nie za wielu).
    Hint: kara za nieuprawnione doradztwo podatkowe ma górną granicę
    gdzieś na poziomie 50 000 zł.
    To, że ćwierć Polski łamie przepis przy okazji wypełniania PITów
    rocznych rodzinie i znajomym niewiele zmienia :)

    pzdr, Gotfryd