  • 1. Data: 2003-09-06 16:09:28
    Temat: Podatek za CD z materiałami studenckimi
    Od: "Bruno" <a...@i...pl>

    Witam
    mam pytanie: jaki podatek zostanie naliczony za wydanie CD z materiałami dla
    studentów? Nie wiem czy zinterpretuje to odpowiedni urząd jako materiał
    szkoleniowy, czy też wydawnictwo komercyjne. Kwestia takż etego czy jest
    szansa powalczyć o ISBN ?

    Bardzo prosze o sugestie i uwagi.
    Pozdrowienia
    Bruno

  • 2. Data: 2003-09-06 16:17:04
    Temat: Re: Podatek za CD z materiałami studenckimi - gwoli wyjaśnienia
    Od: "Bruno" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Bruno" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > studentów? Nie wiem czy zinterpretuje to odpowiedni urząd jako materiał
    > szkoleniowy, czy też wydawnictwo komercyjne. Kwestia takż etego czy jest

    Dodam jeszcze tylko gwoli wyjaśnienia, że skoro ISBN nadawany jest
    wydawnictwom zwartym, czyli jak sądzę Cd nie zostanie uznane, czy nie opłaca
    się bardziej wydać niewielkiej książeczki, na ok. 10 sdtron dla przykładu i
    CD sprzedawać niejako "porzy niej". Czy wtedy można liczyć na ISBN ?

    Pozdrowienia
    Bruno