  • 1. Data: 2004-03-29 21:35:34
    Temat: Pogram Płatnika 6
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Jak w tym cudzie włączyć drukowanie "do ZUS". To gówno ciągle wypluwa mi
    dokumenty z adnotacją "dokument w trybie robocznym", a pole "do ZUS" jest
    nieaktywne.

  • 2. Data: 2004-03-30 11:13:22
    Temat: Re: Pogram Płatnika 6
    Od: "PK" <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl>

    Człowiek co się przedstawia Radosław Popławski napisał:
    > Jak w tym cudzie włączyć drukowanie "do ZUS". To gówno ciągle wypluwa mi
    > dokumenty z adnotacją "dokument w trybie robocznym", a pole "do ZUS" jest
    > nieaktywne.

    zrób zestaw i dołącz do niego dokument. Jak masz w opcjach przekaz poprzez
    drukowanie, to zestaw wydrukuje jako docelowy dokument.
    P.

  • 3. Data: 2004-03-30 19:34:54
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 30 Mar 2004 13:13:22 +0200, w <c4bkn5$2kr0$1@news2.ipartners.pl>, "PK"
    <skalar7@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(-a):

    > zrób zestaw i dołącz do niego dokument. Jak masz w opcjach przekaz poprzez
    > drukowanie, to zestaw wydrukuje jako docelowy dokument.

    Dzięki, już odkryłem to feature :)