  • 1. Data: 2008-11-12 15:50:57
    Temat: Polska na 141 miejscu w rankingu przyjazności systemu podatkowego (na 181 ocenianych państw)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Z Państw EU za nami jest tylko Rumunia ...

    Więcej informacji http://tinyurl.com/582vx5

    Piotrek

  • 2. Data: 2008-11-12 22:33:44
    Od: Marek <m...@n...z.tego.pl>

    Piotrek pisze:
    > Z Państw EU za nami jest tylko Rumunia ...
    [...]

    Komisja Palikota barrrdzo ciężżżko pracuje aby ten stan zmienić :)

    --
    Marek

  • 3. Data: 2008-11-13 07:38:30
    Od: Buster <r...@w...p.lodz.pl>

    Marek pisze:
    > [...]
    >
    > Komisja Palikota barrrdzo ciężżżko pracuje aby ten stan zmienić :)

    No i będziemy wtedy na 180 miejscu.

    --
    Pozdrowienia
    Radek Dobrowolski

  • 4. Data: 2008-11-15 18:08:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 12 Nov 2008 23:33:44 +0100, Marek napisał(a):

    > [...]
    >
    > Komisja Palikota barrrdzo ciężżżko pracuje aby ten stan zmienić :)

    Tu akurat nie ma za bardzo się do czego przyczepić:
    http://www.przyjaznepanstwo.pl/index.php?option=com_
    content&task=view&id=155&Itemid=89

    Inna rzecz ile z tego są w stanie przepchnąć.
    I tam szukaj winnych.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2008-11-17 06:16:29
    Od: "wsm" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

> [...]
    > http://www.przyjaznepanstwo.pl/index.php?option=com_
    content&task=view&id=155&Itemid=89

    > Inna rzecz ile z tego są w stanie przepchnąć.

    Tak po prawdzie, to komisja Palikota jest pierwszym taki przypadkiem w
    Polsce, gdzie można wreszcie wykazać i zgłosić absurdy wszelkich przepisów i
    rodzi niejaką nadzieję, że nastąpią pozytywne zmiany w prawie. Dezawuowanie
    posła, wytykanie mu niecodziennego zachowania i powielanie w nieskończoność
    obrazków go ośmieszających wygląda jak działanie lobby dążącego do usunięcia
    Palikota z Sejmu, a przynajmniej zablokowania jego działalności, ludzi,
    których interesy są zagrożone takimi zmianami - wszelkich urzędników US,
    ZUS, urzędów adm. państwowej, którzy przez dziesiątki już lat są realną
    władzą nad "ludem" w tym kraju.
    WSm

  • 6. Data: 2008-11-17 09:07:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 17 Nov 2008, wsm wrote:

    > Tak po prawdzie, to komisja Palikota jest pierwszym taki przypadkiem w
    > Polsce, gdzie można wreszcie wykazać i zgłosić absurdy wszelkich przepisów

    wKF: wydaje mi się że i za PiSu AFAIR istniała jakaś strona, na której
    przyjmowali "reklamacje" dotyczące przepisów.
    Przyznam że nie wiem jak było ze skutecznością, raczej w usenecie nie
    pojawiały się odnośniki do konkretnych opracowań (a do prac komisji
    Palikota się pokazują, mimo że przez Sejm jakoś nie "przechodzą").

    A to swoją drogą.

    pzdr, Gotfryd