  • 1. Data: 2004-03-08 17:51:56
    Temat: Poradnik VAT Gofin - prośba o pomoc Wrocław
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    Witam!
    Mam ogromną prośbę do grupowiczów z Wrocławia, czy ktoś mógłby mi udostępnić
    biuletyny Gofinu "Poradnik VAT" numery 2 i 4 z bieżącego roku? (chodzi o
    przeczytanie/ksero kilku artukułów)
    Ewentualnie podpowiedźcie mi, gdzie można tego szukać do wglądu (nie ma w
    czytelni Akademii Ekonomicznej i UWr też nie).

    pozdrawiam
    Magda
    m...@o...pl

  • 2. Data: 2004-03-09 08:26:50
    Temat: Re: Poradnik VAT Gofin - prośba o pomoc Wrocław
    Od: "adi" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@n...autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ewentualnie podpowiedźcie mi, gdzie można tego szukać do wglądu (nie ma
    > czytelni Akademii Ekonomicznej i UWr też nie).

    Nie jestem wprawdzie z Wrocławia, ale jakbys chciala to moge zeskanowac
    interesujace Cie artykuły i przesłac na priva.

    adi
    gg 242990