  • 1. Data: 2007-03-27 21:35:13
    Temat: Potrzebuje tematu na prace licencjacką...Prawo podatkowe ;)
    Od: V...@g...li

    Witam...
    Jestem na drugim roku administracji publicznej i gorączkowo potrzebuje
    tematu na prace licencjacką z zakresu prawa podatkowego ( co mnie
    pokarało ze to mi sie trafiło ;-) chyba że mnie przekonacie iż to
    piękna dziedzina ;-)
    Prosze o wszelakiego pokroju sugestie ;-)

  • 2. Data: 2007-03-28 05:10:55
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    Temat ma być twórczy, czy odtwórczy?
    Ja pisałem o opodatkowaniu progresywnym i zasadzie równości wobec prawa ;)

  • 3. Data: 2007-03-28 12:34:09
    Od: "GP" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl> napisał w wiadomości
    > Temat ma być twórczy, czy odtwórczy?
    > Ja pisałem o opodatkowaniu progresywnym i zasadzie równości wobec prawa ;)

    Może coś porównawczego - nasz system podatkowy na tle innych (lub innego).
    Graszka

  • 4. Data: 2007-03-29 18:22:51
    Od: V...@g...li

    Sprawa przedstawia sie tak, że jak ostatnio zawitałem na seminarium to
    promotorka powiedziała że po światach mamy sie zgłosić np. z rodzajem
    podatku a ona może ewentualnie coś poradzić z tematem...w sumie jestem
    dopiero na drugim roku ale juz mam seminarke, ale ogranicza sie tylko
    do tego żeby wykombinować temat, zrobić plan i zgromadzić troche
    literatury