  • 1. Data: 2005-10-21 20:03:46
    Temat: Powiększone KUP pracownika a odległości
    Od: "Pawel" <s...@p...pl>

    Ustawa o podatku dochodowym od osób fizycznych przewiduje zastosowanie
    powiększonych kosztów uzyskania przychodów jeżeli pracownik mieszka w innej
    miejscowości niż zakład pracy. Czy ma znaczenie odległość dzieląca te
    miejscowości ?? Co w przypadku gdy pracownik mieszka na granicy
    administracyjnej i do pracy ma 10 m. mimo tego mieszka w innej miejscowości
    niż zakład ?? Kiedyś słyszałem że miejscowość musi leżeć w innej gminie,
    jednak nie mogę znaleźć na to podstawy prawnej. Ma ktoś informacje na ten
    temat ??

    Dziekuje z góry za pomoc !

    Paweł

  • 2. Data: 2005-10-22 09:51:50
    Temat: Re: Powiększone KUP pracownika a odległości
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Pawel" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednak nie mogę znaleźć na to podstawy prawnej. Ma ktoś informacje na ten

    Wystarczy, że jest to inna miejscowość. Trudno mierzyć w metrach czy
    kilometrach. Raz dana miejscowość jest o kiladzieśiat metrów innym o
    kilkaset kilometrów, a kwota jest taka sama.