  • 1. Data: 2004-08-31 07:09:13
    Temat: Praca na umowe o prace, dodatkowo umowa zlecenie - rozliczenie ??
    Od: StH <stasiu@[wytnij_to]blue.internetdsl.pl>

    Witam

    Mam taką sytuację, iż pracuję aktualnie na umowę o pracę - zarabiam
    około 13 tys netto rocznie. Do tego czasem zdarza się jakaś umowa
    zlecenie - aktualnie jest tego z 500zł ( do ręki ). Jest teraz szansa
    zarobienia około 3000 do ręki.

    Do końca roku moze mi wyjśc 13 tys z umowy o pracę i jakieś 5 tys z umów
    zlecenie (kwoty netto).

    Chodzi mi o to czy jak się będę rozliczał za ten rok (SAM) to czy z tych
    umów zlecenie dostanę jeszcze zwrot podatku ? Czy może będę musiał
    dopłacać do tego interesu ?

    Pozdro
    Marcin

  • 2. Data: 2004-08-31 07:32:50
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik StH napisał:
> [...]
    >
    > Chodzi mi o to czy jak się będę rozliczał za ten rok (SAM) to czy z tych
    > umów zlecenie dostanę jeszcze zwrot podatku ? Czy może będę musiał

    Przy takich kwotach jakie podajesz (przy założeniu że umowę o prace masz
    cały rok) to nie wychodzisz z piewszego progu podatkowego a obniżenie
    zaliczki masz wkorzystane przy umowie o pracę więc prawdopodobnie nie
    będziesz miał ani zwrotu ani konieczności dopłaty (o ile nie masz innych
    odliczen, np. ulga remontowa)
    Tzn. może sie okazac że wyjdzie jakies pare złotych w jedna lub druga
    stronę (dosłownie kilka złotych) z tytułu zaokrągleń. I tyle.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl