  • 1. Data: 2003-12-19 13:28:38
    Temat: Praca za granica - zwrot podatku
    Od: Piotr <a...@t...one.pl>

    Pracuje w miedzynarodowej firmie co wiaze sie z czestymi wyjazdami. Oczywiscie aby
    byc w zgodzie z prawem i przebywac i swiadczyc prace na terenie Niemiec mam
    odpowiednia wize. Pracodawca za kazdy dzien pobytu wyplaca diete w wysokosci 25Euro
    a wynagrodzenie otrzymuje tylko od polskiego oddzialu (jestem tylko delegowany za
    granice).Moje pytanie brzmi:
    1. Czy nalezy sie jakis zwrot podatku z pracy za granica, a jezeli tak to w jaki
    sposob go obliczyc przy zalozeniu pensji 3000PLN brutto i 8 dniach delegacji za
    granica...

    Z gory dziekuje za ewentualne wskazowki i rady gdzie moglbym to znalezc..

    Pozdrowienia

    Piotr
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-12-20 10:15:19
    Temat: Re: Praca za granica - zwrot podatku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Dec 2003, Piotr wrote:
    [...]
    >+ 1. Czy nalezy sie jakis zwrot podatku z pracy za granica,

    Dopóki jesteś rezydentem podatek płacisz od sumy *wszystkich*
    dochodów, odliczając podatki zapłacone w krajach z którymi mamy
    umowy "o zapobieganiu".
    Płaciłeś jakiś podatek w Niemczech ? ;)
    wKF: zawijaj linie !

    pozdrowienia, Gotfryd