  • 1. Data: 2003-12-19 07:17:03
    Temat: Do kiedy faktura VAT
    Od: "Maras" <m...@w...pl>

    Witam,
    w punkcie zakupu poinforpowali mnie, że fakturę mogę dostać najpóźniej 7 dni
    od daty zakupu (nie 3 miesiące jak myślałem). Podstawą jest Dz. U. Nr 27,
    poz 268. Czy ktoś mógłby wskazać mi, który punkt to okresla, bo nie mogę
    trafić ?
    --
    Pozdrawiam i dziękuję,
    Maras

  • 2. Data: 2003-12-19 10:16:09
    Temat: Odp: Do kiedy faktura VAT
    Od: "Renata M" <r...@a...com.pl>

    Użytkownik Maras <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bru8cm$rei$...@h...domdata.com...
> [...]
    > poz 268. Czy ktoś mógłby wskazać mi, który punkt to okresla, bo nie mogę

    Rozdział 10 Zasady wystawiania i przechowywania faktur oraz not korygujących
    . paragraf 38
    Pozdrawiam Renia

  • 3. Data: 2003-12-19 10:20:34
    Temat: Re: Do kiedy faktura VAT
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>

    Użytkownik "Renata M" <r...@a...com.pl> napisał w wiadomości

    > dni
    > >
    > Rozdział 10 Zasady wystawiania i przechowywania faktur oraz not
    korygujących
    > . paragraf 38

    Była kiedyś taka dyskusja która doprowadziła do wniosku, że dla osoby
    fizycznej nie prowadzącej DG może być to jednak 3 miesiące. Ale to zależy od
    stopnia "elastyczności" u wystawiającego i/lub stopnia "twardości" u
    żądającego faktury.

  • 4. Data: 2003-12-19 11:40:20
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Maras wrote:

> [...]
    > dni od daty zakupu (nie 3 miesiące jak myślałem). Podstawą jest Dz. U. Nr
    > 27, poz 268. Czy ktoś mógłby wskazać mi, który punkt to okresla, bo nie

    Proponuje napisac do nich pismo, ze zgodnie z ordynacja podatkowa
    domaga sie Pan wystawienia rachunku poniewaz nie minello 3 miesiace.

    I niech sie martwia. co zrobic, bo dla nich rachunek,
    to Faktura VAT.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-12-20 09:07:18
    Od: "Maras" <m...@w...pl>