  • 1. Data: 2003-12-19 09:48:51
    Temat: ZAWIADOMIENIE O 19% PODATKU LINOWYM
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    Do kiedy trzeba takie zawiadomienie zlozys w US??

    Adam Trzaskowski

  • 2. Data: 2003-12-19 09:51:45
    Temat: Re: ZAWIADOMIENIE O 19% PODATKU LINOWYM
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Do kiedy trzeba takie zawiadomienie zlozys w US??
    -------------------------------
    Z tego co pamietam do 20 Stycznia 2004
    Wiola

  • 3. Data: 2003-12-19 09:57:02
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    > Z tego co pamietam do 20 Stycznia 2004
    Nie chce, zeby wyszla pozniej jakas kicha, ze do 31-12-2003. Znasz moze
    podstawe prawna?

    Adam

  • 4. Data: 2003-12-19 10:04:00
    Od: "latet" <n...@n...pl>

    > Z tego co pamietam do 20 Stycznia 2004
    > Wiola

    A jesli sie nic nie zlozy, to wszystko bedzie po prostu po staremu?

    Dzieki,

    latet

  • 5. Data: 2003-12-19 10:08:19
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    > Nie chce, zeby wyszla pozniej jakas kicha, ze do 31-12-2003. Znasz moze
    > podstawe prawna?
    ------------------------------
    mam tekst ujednolicony ustawy pdof art.9 a 4
    Wiola

  • 6. Data: 2003-12-19 10:10:37
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Wiola" <p...@s...com.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > mam tekst ujednolicony ustawy pdof art.9 a 4
    drobna korekta art 9 a 2
    Wiola