  • 1. Data: 2003-10-07 08:09:09
    Temat: Próbki towarów wysyłane do klienta
    Od: ATB <a...@r...pl>

    Mam problem bo nie wiem czy mogę zaliczyć w koszty (KUP) próbki towarów które
    wysyłamy do klienta, gdzie można znaleść jakąś interpretację??
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>

  • 2. Data: 2003-10-07 09:21:01
    Temat: Re: Próbki towarów wysyłane do klienta
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "ATB" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Mam problem bo nie wiem czy mogę zaliczyć w koszty (KUP) próbki towarów
    które wysyłamy do klienta, gdzie można znaleść jakąś interpretację??
    Interpretacji nie mam ale próbki mogą być kup ale wysyłka to juz mały
    problem czy limit czy nie, spotkałam się z interpretacja że w koszty
    limitowane czyli 025 % od obrotu .Jeśli to są stali klienci to raczej koszty
    limitowane.
    Oczywiście należy naliczyć Vat ( to tak na marginesie )
    Wiola