  • 1. Data: 2002-11-28 10:49:41
    Temat: Problem z fakturami (nie zaksięgowane).
    Od: "Marek" <t...@w...pl>

    Witam
    Mam następujące dylemat:
    Mój ojciec przez długi czas prowadził DG (można nazwać, że pracowałem
    u niego - pomagałem mu). Miał kilka stałych zleceń, za które, co
    miesiąc, były wystawiane faktury. Kilka miesięcy temu mój ojciec
    wyjechał za ocean, a mnie zostawił firmę. Przez kilka miesięcy
    działałem, wystawiałem faktury (księgowością zajmuje się jego
    konkubina, z którą nie utzrymuje kontaktu). Kilka dni temu dowiaduję
    się, że firma została ZLIKWIDOWANA przed wyjazdem ojca!!
    I tutaj pojawia się pytanie:
    CO ROBIĆ??

    Proszę o podpowiedzi.

    Marek

  • 2. Data: 2002-11-29 00:39:15
    Temat: Re: Problem z fakturami (nie zaksięgowane).
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 28 Nov 2002, Marek wrote:

> [...]
    >+ konkubina, z którą nie utzrymuje kontaktu). Kilka dni temu dowiaduję
    >+ się, że firma została ZLIKWIDOWANA przed wyjazdem ojca!!

    Hm... Ci co kupili u ciebie usługi mogą cię poważnie
    uszkodzić :(, a do sądu podać na pewno...
    Jesteś VATowcem ?
    Na czym polegało "zostawienie firmy" ??? (upoważnienie,...)
    US zeznania "łykał" ?

    Pozdrowienia, Gotfryd