  • 1. Data: 2005-04-13 12:06:11
    Temat: Problem z kosztami uzyskania przychodu.
    Od: "Pawiel" <o...@i...pl>

    Witam serdecznie.
    Mam problem z rozliczeniem rocznym. Mój pracodawca dziwnym trafem w roku
    2004 potraktował mnie przy wyliczaniu kosztów uzyskania przychodu jak
    pracownika który mieszka w miejscowości w której znajduje się zakład pracy
    (choć faktycznie tak nie jest), przez co w pozycji "koszty uzyskania
    przychodów" mam wpisaną kwotę : 1227zł, choć tak faktycznie to powinienem
    mieć powiększone koszty (kwota 1533zł 84gr). Co z tym fantem zrobić? Jaką
    kwotę wpisać do zeznania PIT37?
    Dziękuję za sugestie. Mam nadzieję że mi nie napiszecie, że zostałem
    oszukany i pieniążki przepadły....
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2005-04-13 12:26:07
    Temat: Re: Problem z kosztami uzyskania przychodu.
    Od: Bogna <b...@U...neo.USUN.pl>

    Pawiel wrote:

    > Witam serdecznie.
    Witam

    w zeznaniu odliczasz kwote jaka Ci przysługuje zgodnie z ustawą. tzn.
    1533,84 zl

    bogna

  • 3. Data: 2005-04-13 12:52:03
    Od: "Pawiel" <o...@i...pl>

    > Witam
    >
    > w zeznaniu odliczasz kwote jaka Ci przysługuje zgodnie z ustawą. tzn.
    > 1533,84 zl
    >
    > bogna
    Wielkie dzięki :)

  • 4. Data: 2005-04-13 14:29:26
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Pawiel <o...@i...pl>
    wystukał[a]:
> [...]
    > przychodu jak pracownika który mieszka w miejscowości w której
    > znajduje się zakład pracy (choć faktycznie tak nie jest)

    A złożyłeś na piśmie oświadczenie aby uwzględniał ci powiększone koszty?
    Dopóki nie zrobisz tego na piśmie (w kadrach pewnie mają standardowy
    druczek - spytaj) to pracodawca nie może ci sam powiększać koszty.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 5. Data: 2005-04-13 19:12:35
    Od: "J.K." <k...@o...pl>

    Użytkownik "Nikiel ;-)" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dopóki nie zrobisz tego na piśmie (w kadrach pewnie mają standardowy
    > druczek - spytaj) to pracodawca nie może ci sam powiększać koszty.

    Ale Ty sam możesz bez problemu to sobie zrekompensować na swoim PIT.
    Nie ważne że pracodawca nie podwyższł kosztów.
    Musisz być jedynie przygotowany na to że może trzeba będzie to wyjaśnić w
    US.
    J.K.

  • 6. Data: 2005-04-14 10:37:11
    Od: "Pawiel" <o...@i...pl>

    > A złożyłeś na piśmie oświadczenie aby uwzględniał ci powiększone koszty?
    > Dopóki nie zrobisz tego na piśmie (w kadrach pewnie mają standardowy
    > druczek - spytaj) to pracodawca nie może ci sam powiększać koszty.
    Nie składałem takiego pisemka ale w poprzednich latach byłem traktowany jak
    zamiejscowy a w tym to się zmieniło....
    Dzięki